Nowy wizerunek Winnicy Żelazny

 

Przedstawiamy nowy wizerunek Winnicy Żelazny.
Według nas Kingslayer Studio zrobiło kawał dobrej roboty!

Czy zgodzicie się z nami?

Kingslayer Studio o naszym brandingu:

„Było nam niezmiernie miło pracować nad rebrandingiem marki, która robi tak wspaniałe wina. Początkowo naszym zadaniem było zaprojektowanie nowych etykiet winnicy, natomiast szybko stwierdziliśmy, że warto wykorzystać ten moment do stworzenia spójnego systemu identyfikacji wizualnej. W ten sposób zaprojektowaliśmy nowe logo, wersje alternatywne, dobraliśmy stałą typografię i wykreśliliśmy ‚żelazny’ key visual. Chcieliśmy, aby nowe logo oddawało mocne brzmienie nazwy oraz miało techniczny charakter. To sprawiło, że nowe etykiety oraz materiały reklamowe są bardzo charakterystyczne. Jak zamknąć ducha marki w jednym zdaniu? Szlachetny smak, żelazne zasady to slogan, który od tej pory jest nieodłączną częścią komunikacji wizualnej.”